Hej!

Idag fick jag precis vad jag behövde i träningsväg! Dessa små 2-minutare är egentligen bara hälften av passet, men det började ett nytt pass direkt, så jag hann inte fota alla övningar. MEN detta är jobbigt nog!

  • 10 Frontsquats
  • 10 boxjumps
  • Amrap burpees

Du har två minuter på dig. När du är klar med boxjumps gör du burpees resten av tiden. Vila 1 min.

  • 12 thrusters
  • 12 squatjumps
  • amrap burpees

Du har två minuter på dig. När du är klar med squatjumps gör du burpees resten av tiden. Vila 1 minut och kör allt igen!

Frontsquats:

Boxdumps:

Thrusters:

Squatjumps:

LYCKA TILL!

Kram Annika

Join the discussion 2 Comments

  • Johanna skriver:

    Satt just här i nattamningen och tänkte på hur jag skulle sätta ihop ett benpass imorgon och så hittade jag det här inlägget. Perfekt! Så behöver jag inte tänka…

  • Uppochhoppa skriver:

    Det här var härliga superkombinationer! Jag ska köra löppass på lunchen, (så kika in om du vill ha inspo) men tar med de här benblocken till en dag med mer mixad träning i gymet. Längesedan vi sågs – kul med alla projekten!!! Kram Sofy

Leave a Reply