Blandad träning

By augusti 30, 2013Träningspass

Hej!

Dagens träning bestod av både kondition och styrka!

20 utfallssteg med hantlar
10 pushpress med hantlar

Upprepa 6 ggr.

20130830-115119.jpgUtfallssteg!

20130830-115227.jpgTa hjälp av benen och pressa upp hantlarna mot taket! Pushpress.

Nästa del:
Rodd 1,30 min av ditt max tempo X 4!

Sista delen:
3 x max antal repetioner av pull-ups! Kan du utan stöd är det sjukt bra:-)

20130830-115506.jpg
Go for it!

Join the discussion 6 Comments

  • Anna skriver:

    Annika! Åh vad glad jag blev nu när jag kikade in här! Satt precis och tänkte att jag orkar inte tänka ut ett bra pass idag, jag struntar nog i träningen. Så kommer jag in på din blogg och du ger det i princip direkt i min hand! TACK! Nu ska jag köra mitt fredagspass på gymmet!

  • Anna skriver:

    Annika! Åh vad glad jag blev nu när jag kikade in här! Satt precis och tänkte att jag orkar inte tänka ut ett bra pass idag, jag struntar nog i träningen. Så kommer jag in på din blogg och du ger det i princip direkt i min hand! TACK! Nu ska jag köra mitt fredagspass på gymmet!

  • Nina skriver:

    Älskar din blogg! Tack för att du delar med dig! Nu ska jag bli mörkare i håret med! You looking good:)

  • Nina skriver:

    Älskar din blogg! Tack för att du delar med dig! Nu ska jag bli mörkare i håret med! You looking good:)

  • Iris skriver:

    Tack för smart träningsinspiration!
    Det här kör jag gärna nästa pass men behöver några tips på vägen. Skulle bli så glad för svar.

    Är det någon tidssatt vila mellan set och/eller de olika delarna?

    Nya gymmer saknar maskin för pull-ups. Har en bit kvar till ”fria”.. 😉 Finns det någon maskinfri-rörelse att ersätta denna med i kombinationen ovan?

    Trevlig helg – och lycka till i challengen!

  • Iris skriver:

    Tack för smart träningsinspiration!
    Det här kör jag gärna nästa pass men behöver några tips på vägen. Skulle bli så glad för svar.

    Är det någon tidssatt vila mellan set och/eller de olika delarna?

    Nya gymmer saknar maskin för pull-ups. Har en bit kvar till ”fria”.. 😉 Finns det någon maskinfri-rörelse att ersätta denna med i kombinationen ovan?

    Trevlig helg – och lycka till i challengen!

Leave a Reply